November 13, 2008

Ce ti-e-n luna, ti-e si-n stele

Am sa imi bandajez luna in paturi mancate de molii, am sa o arunc in spatele norilor si am sa o fac sa zambeasca povestindu-i de bucurestiul electrizant pe bulevardele caruia se scriu in fiecare seara povesti de amor. Si, pentru ca i-am pregatit cea mai buna seara ani la rand, nu am sa permit sa treaca asa,fara sa ascultam cele mai bune acorduri de chitara, fara sa ne imbatam mintile cu cele mai scumpe vinuri rosii si sa ne fumam Cohiba Behike-urile bataindu-ne usor pe scaune cu picioare putrezite. Vom dansa pe varfurile degetelor pentru a nu simti prea mult irealul si ne vom prabusi pe acoperisul blocului ce nu ne-a placut decat uneori. Voi gasi, apoi,momentul potrivit pentru a ii spune ce cred eu, de fapt, despre Dumnezeu si cat m-am plimbat cu el in gradini departate de case. Ma voi face placut in ochii ei, dar am sa incerc sa ma indepartez punandu-i gheata intr-un pahar cu apa. Imi voi arunca sentimentele in el si il voi colora invers ROGVAIV-ului pentru placerea mea strict masculina. Va fi a mea atunci si imi va soarbe cuvintele din gura, am sa i le soptesc astfel alintandu-i orgoliile prostesti de fata mare. Am sa ii cunosc trupul atat de bine incat am sa il pot calca in picioare, fara sa doara prea tare. Voi adormi in bratele ei precum pruncii in brate de mame, am sa ma fac uitat de lume acolo si am sa ma hranesc cu lapte de la sanu-i drept.

Inainte sa plec am sa ii spun ca port numele de soare. Atunci ma va intelege.