November 17, 2008

Gerunziu

Azi mi s-au pictat curcubeele-n maro, s-au rupt de cer, au cazut si mi s-au lipit de unghii. Am sa le ingrijesc asa cum madamme obisnuia, cu lac si forfecuta.
Dar mi-s triste.Privesc in gol.Si tac.Si doare.Ma vor fi gasit in abis, urcata in cer cu trupu-mi gol, invelit de nori, cu ochi sticlosi si paru incurcatu-mi fiind de vant.
Acum, ma plang. Sunt inchisa in eternul murdar, jelindu-mi mortul pe umarul de obisnuia a fi al meu.Ma privesc.Si zac.Imi sterg obrazul drept, dar stangu' mi-l scurg.Ma cearta.Si plang.Ma vor a fi din nou a lor, cu rosu pe buze, galben in par si sange in nuante albastre.Ma privesc.Si spera.
Nu-mi voi primi batranetea in pamant, cu mucegai si viermi. Ele ma vad plutind. Si-si imagineaza. Dar am sa sfarsesc in cavou, pentru ca nu mi-au cerut sa zbor.