November 9, 2008

Postcards


Ma plimbam intr-o seara, stii si tu cum te plimbi serile. Priveam spre cer, ma purtam baieteste, calcam in balti si fluieram ritmuri si ritmuri. Cum o faceai si tu candva, de altfel. Mergeam pe trotuar, fara borduri? Si ma imaginam masina cu teava de esapament...pe acolo sa-mi scot gandurile murdare, pe care mi le provoci cand apesi tiran acceleratia. Apoi ma gandeam la portiera, ar fi trebuit sa am doar una cu amprenta digitala, pentru ca tu esti unicul ce ma conduci. Motorul. Da. Ar trebui sa fie unul capabil sa perceapa emotiile cutremuratoae, cum s-ar zice "o inima puternica", deci prefer diesel. Pentru ca e noapte, imi sunt necesare farurile, sclipitoare, deosebite,poate un pic mai luminoase, "cu xenon", ai fi zis. Am adancuri stralucitoare, dar ce-mi spui acum? ochii mei au xenon?!
Iar la drumuri lungi, trebuie sa ai un radio-casetofon. Parca te vad zambind ironic "audi concert, sa ascult muzica, nu-mi trebuie galagie"..
Si ma tot plimb...si plimb..plimb... Dar mi se asterne in fata o carte postala... Era alba pe o parte,dar o intorc si citesc: "Pana la cer nu sunt decat 4 intersectii cu sens giratoriu si vreo 3 semafoare. Grabeste-te. Se vad girofare"



edvin marton - my love is deep
Asculta mai multe audio Muzica »